Reeglid ja tingimused

Üldised reeglidTop

  1. Kõigile Optibet vastuvõetud kihlvedudele kehtivad järgmised eeskirjad.
  2. Optibet on õigus tühistada mis tahes kihlvedu, mis on tehtud ilmselgelt „vale“ koefitsiendiga või äravahetatud koefitsientidega või kihlvedu, mis tehti pärast sündmuse algust.
  3. Optibet on õigus mis tahes kihlveost keelduda, seda piirata või tühistada.
  4. Kihlveo võitja määratakse alles pärast sündmuse lõppemist.
  5. Sündmuse võitja määratakse kindlaks sündmuse lõpu kuupäeval; Optibet ei võta kihlvedude puhul arvesse otsuseid, millele esitatakse vastuväide või mis ümber lükatakse. Pärast võistluse algust peatatud sündmuse tulemus määratakse kindlaks Optibetkonkreetse spordi jaoks sätestatud kihlvedude eeskirjade kohaselt.
  6. Optibet võib kõiki käesolevas dokumendis sisalduvaid eeskirju, määruseid ja väljamakseid muuta ning üle vaadata ilma eelneva kirjaliku etteteatamiseta.
  7. Optibet määrab kindlaks kõigi spordisündmuste maksimaalsed kihlveosummad ning neid võidakse muuta ilma eelneva kirjaliku etteteatamiseta. Optibet on ka õigus muuta individuaalsete kontode limiite.
  8. Juhul, kui kliendi kontole kantakse ekslikult raha, lasub kliendil kohustus Optibet eelmainitud veast viivitamatult teavitada. Optibet on miinuses saldoga kontode puhul õigus tühistada mis tahes ootel panused sõltumata sellest, kas need esitati veast tulenevate vahenditega või mitte.
  9. Liikmed vastutavad ainuisikuliselt oma tehingute eest. Enne kihlvedude sõlmimist tuleb kõik kihlveod üle vaadata ja veenduda, et neis ei esine vigu. Pärast tehingu lõpuleviimist ei saa seda muuta. Optibet ei vastuta kliendi puuduvate või topelt-kihlvedude eest ega vasta ebakõlade päringutele, kui mõni panus on puudu või topelt.

    Klient saab pärast iga seanssi lehe jaotises „Minu panused“ oma tehingud üle vaadata, veendumaks, et soovitud kihlveod vastu võeti.

  10. Vaidlused tuleb esitada seitsme (7) päeva jooksul alates kõnealuse kihlveo otsuse langetamisest. Pärast seda nõuetega ei arvestata. Klient vastutab ainuisikuliselt oma tehingute eest.
  11. Kõiki kontojääke ja tehinguid kuvatakse valuutas, mis valiti konto esmakordsel loomisel.
  12. Võite arvutatakse alati Euroopa koefitsientide põhjal. Pange tähele, et koefitsientide teisendamisel Briti standardisse võib esineda ümardamisest tulenevaid vigu, kuna mõnesid koefitsiente ei saa täpselt Briti stiilis murdudesse üle kanda. Siis kuvatakse lähimaid murru koefitsiente.
  13. Optibet on õigus kliendi konto etteteatamata külmutada ja kõik vahendid peamisesse rahakotti tagasi kanda.
  14. Kui käesolevate eeskirjade ingliskeelse versiooni ja muukeelse versiooni vahel esineb lahkhelisid, loetakse õigeks ingliskeelne versioon.
  15. Mitmik-kihlveod: aktsepteerime ühes mitmik-kihlveos kuni 20 tulemust. Kui teatud tulemused on üksteisest sõltuvad (nt sõlmitakse kihlvedu, et Chelsea võidab Inglise meistriliiga, mis on kombineeritud viimase otsustava mängu koduväljaku võiduga), siis need kihlveod tühistatakse.
  16. Mis tahes süsteemikihlveoga esitatud kihlvedusid ei arvestata boonuse panustamise nõuetes.
  17. Reaalajas tulemuste uuendus on mõeldud üksnes suunisteks.
  18. Kui ei ole sätestatud teisiti, kohaldatakse viigieeskirja kõigile juhtudele, kus võiduvariantideks loetakse kahte või enamat kihlveo varianti. Võiduvariantide koefitsiendid jagatakse kõigi panustatud variandi variatsioonidega ning korrutatakse vastava algpanusega.
  19. Kõigile reaalajas tehtavatele kihlvedudele kehtib vastuvõtuviivitus, enne kui need heaks kiidetakse või tagasi lükatakse; selle aja jooksul on kihlveo olek „Ootel“. Kui selle heakskiiduviivituse jooksul esines märkimisväärne sündmus, mis muudab oluliselt võiduvõimalusi mängu tegeliku seisu kohaselt, lükatakse kihlvedu tagasi ja panus kantakse kliendi kontole heakskiiduperioodi lõppedes tagasi.

    Heakskiidust või tagasilükkamisest teavitav sõnum kuvatakse kihlveosedelil; klient vastutab konto „Kihlvedude ajaloo“ jaost kontrollimise eest, kas reaalajas kihlvedu kiideti heaks või mitte.

    1. näide: Klient esitas poolelioleva jalgpallimängu jooksul panuse 1X2 kategoorias ja värav lüüakse ajal, mil kihlvedu ootab heakskiitu. Süsteem lükkab selle kihlveo automaatselt pärast kihlveo heakskiiduviivitust tagasi, kuna mängu seis on muutunud ning 1X2 kategooria koefitsiendid on märkimisväärselt muutunud.

    2. näide: Klient esitas poolelioleva korvpallimängu jooksul panuse „Üle/alla X punkti“ kategoorias ja kolmepunktivise tehakse ajal, mil kihlvedu ootab heakskiitu. Süsteem lükkab automaatselt selle kihlveo pärast kihlveo heakskiiduviivitust tagasi, kui need kolm punkti muudavad märkimisväärselt „Üle/alla“ koefitsiente

  20. Mitmik-kihlvedu, mis sisaldab ühte või enamat reaalajas valikut, kiidetakse heaks üksnes siis, kui süsteem pärast heakskiiduviivitust iga reaalajas valiku heaks kiidab. Kui on tehtud vaid üks reaalajas valik, mida heaks ei kiideta, lükatakse mitmik-kihlvedu automaatselt tagasi.

    Näide: Klient esitab mitmik-kihlveo, et Chelsea võidab, ManUtd võidab ja Liverpool võidab, kõik kolm matši on käimas. Chelsea võidu valikut ei kiideta pärast heakskiiduviivitust heaks, kuna mitmik-kihlveo ooteaja jooksul löödi värav, seega tühistab süsteem automaatselt kõik 3 valikut ja tagastab panuse kliendile.

  21. Kui matši toimumispaika muudetakse (mujale kui külalismeeskonna koduväljakule), jäävad juba esitatud panused kehtima, eeldusel, et kodumeeskond jääb samaks. Kui kodus ja võõrsil mängivad meeskonnad ära vahetatakse, siis algsele kirjele tehtud panused tühistatakse.

    Me toome oma veebilehel välja kõik matšid, mida mängitakse neutraalsel pinnal. Selliste matšide puhul (ükskõik, kas see on meie lehel välja toodud või mitte), jäävad kihlveod kehtima, olenemata sellest, kumb meeskond on nimetatud kodumeeskonnaks. Neutraalsel pinnal toimuva matši puhul loetakse kodumeeskonnaks meeskonda, mille nime kuvatakse esimesena.

  22. Üldine Süsteemi panuse tutvustus:

    1. 3 Valikuga süsteemi panus;
    2. 4 Valikuga süsteemi panus;
    3. 5 Valikuga süsteemi panus;
    4. 6 Valikuga süsteemi panus;
    5. 7 Valikuga süsteemi panus;
    6. 8 Valikuga süsteemi panus;
  23. Selle dokumendi eesmärk on:

    1. Kirjeldada mis on süsteemi panus ja mis on selle erinevad tüübid;
    2. Anda erinevaid näiteid kuidas luua süsteemi panus ja selle üldine tutvustus.
  1. Süsteemi panus on kolmas võimalik panustamise tüüp (koos üksik panusega ja mitmik panusega). Süsteemi panuse funktsioon on kasutatav siis kui klient valib 3 erinevat valikut.
  2. Peamine erinevus Süsteemi panuse ja Mitmik panuse vahel on see et klient saab võita panuse isegi siis kui kõik tema valikud ei võida. Näiteks, 2/3 süsteemi panusest. Klient võidab isegi siis kui ainult kaks tema kolmest valikust on õiged.
  3. ISüsteemi panuses pannakse kokku kombinatsioon valikutest. All pool on näide.

    Näide: Kliendil on neli erinevat valikut ja on valinud 2/4 süsteemi panuse .See tähendab et klient asetab kokku kuus panust, kuna panuses on nüüd kuus erinevat Võimalikku võitja paari mis toetuvad nendele neljale valikule. Summa kõikide nende kuue panuse peale on EUR 0.50/1 panus .Tulenevalt süsteemi panuse põhimõttest, klient võidab isegi siis kui ainult kaks panust nendest neljast panusest on korrektsed. Täpne võidu summa sõltub sellest kui mitu tulemust on õiged vastaval süsteemi panusel.

  4. Nii et, Süsteemi panused algavad 3. valikust ja maksimum valikuid on 8.
    1. 3 valikuga Süsteemi panused:

      Panuse tüüpMitu panust on asetatudÜksik panusMitmik panus
      2345678
      2/3 (3 panust)3-3------
      Patent (7 panust)7331-----
      Trixie (4 panust)4-31-----

      2/3 süsteem koosneb 3. panusest mis tulenevad kolmest valikust. Kolm 2-valikulist mitmik panust. Vähemalt kaks valikut kolmest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Patent süsteem koosneb 7.panusest mis tulenevad kolmest valikust. Üks üksik panus valiku kohta, kolm kahe valikulist mitmik panust ja üks kolme valikuline mitmik panus. Vähemalt üks valik kolmest peab olema õige, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Trixie süsteem koosneb 4.panusest mis tulenevad kolmest valikust. Kolm 2.valikulist mitmik panust ja üks 3.valikuline mitmik panus. Vähemalt kaks valikut kolmest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

    2. 4 valikuga süsteemi panused:

      Panuse tüüpMitu panust on asetatudÜksik panusMitmik panus
      2345678
      3/4 (4 panust)4--4-----
      2/4 (6 panust)6-6------
      Lucky 15 (15 panust)154641----
      Yankee (11 panust)11-641----

      3/4 süsteem koosneb 4.panusest mis tulenevad neljast valikust- neli 3.valikuga mitmik panust.Vähemalt kolm valikut neljast peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      2/4 süsteem koosneb 6.panusest mis tulenevad neljast valikust- kuus 2.valikulist mitmik panust .Vähemalt kaks valikut neljast peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Lucky 15 süsteem koosneb 15.panusest mis tulenevad neljast valikust. Üks üksikpanus valiku kohta, kuus 2-valikulist mitmik panust, neli 3-valikulist ja üks 4-valikuline mitmik panus. Vähemalt üks valik neljast peab olema õige, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Yankee süsteem koosneb 11.panusest mis tulenevad neljast valikust. Kuus 2-valikulist mitmik panust,neli 3-valikulist mitmik panust ja üks 4-valikuline mitmik panus. Vähemalt kaks neljast valikust peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

    3. 5 valikuga süsteemi panused:

      Panuse tüüpMitu panust on asetatudÜksik panusMitmik panus
      2345678
      4/5 (5 panust)5---5----
      3/5 (10 panust)10--10-----
      2/5 (10 panust)10-10------
      Lucky 31 (31 panust)315101051---
      Canadian (26 panust)26-101051---

      4/5 süsteem koosneb 5.panusest mis tulenevad viiest valikust. Viis 4-valikulist mitmik panust.Vähemalt neli valikut viiest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      3/5 süsteem koosneb 10.panusest mis tulenevad viiest valikust.Kümme 3-valikulist mitmik panust. Vähemalt kolm viiest valikust peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      2/5 süsteem koosneb 10.panusest mis tulenevad viiest valikust. Kümme 2-valikulist mitmik panust. Vähemalt kaks valikut viiest peavad olema õiged et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Lucky 31 süsteem koosneb 31.panusest mis tulenevad viiest valikust. Üks üksik panus valiku kohta, kümme 2-valikulist mitmik panust, viis 4-valikulist mitmik panust ja üks 5-valikuline mitmik panus. Vähemalt üks valik viiest peab olema õige,et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Canadian süsteem koosneb 26.panusest mis tulenevad viiest valikust.kümme 2-valikulist mitmik panust,kümme 3-valikulist mitmik panust, viis 4-valikulist mitmik panust ja üks 5-valikuline mitmik panus. Vähemalt kaks valikut viiest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

    4. 6 valikulised süsteemi panused:

      Panuse tüüpMitu panust on asetatudÜksik panusMitmik panus
      2345678
      5/6 (6 panust)6----6---
      4/6 (15 panust)15---15----
      3/6 (20 panust)20--20-----
      2/6 (15 panust)15-15------
      Lucky 63 (63 panust)63615201561--
      Heinz (57 panust)57-15201561--

      5/6 süsteem koosneb 6.panusest mis tulenevad kuuest valikust. Kuus 5-valikulist mitmik panust. Vähemalt viis valikut kuuest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      4/6 süsteem koosneb 15.panusest mis tulenevad kuuest valikust.Viisteist 4-valikulist mitmik panust. Vähemalt neli valikut viiest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      3/6 süsteem koosneb 20.panusest mis tulenevad kuuest valikust. Kakskümmend 3-valikulist mitmik panust.Vähemalt kolm valikut kuuest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      2/6 süsteem koosneb 15.panusest mis tulenevad kuuest valikust. Viisteist 2-valikulist mitmik panust. Vähemalt kaks valikut kuuest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Lucky 63 süsteem koosneb 63.panusest mis tulenevad kuuest valikust. Üks üksik panusvaliku kohta,viisteist 2-valikulist mitmik panust,kakskümmend 3-valikulist mitmik panust,viisteist 4-valikulist mitmik panust,kuus 5-valikulist mitmik panust ja üks 6-valikuline mitmik panus. Vähemalt üks valik kuuest peab olema õige, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Heinz süsteem koosneb 57.panusest mis tulenevad kuuest valikust. Viisteist 2-valikulist mitmik panust,kakskümmend 3-valikulist mitmik panust,viisteist 4-valikulist mitmik panust, kuus 5-valikulist mitmik panust ja üks 6-valikuline mitmik panus. Vähemalt kaks valikut kuuest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

    5. 7 valikulised süsteemi panused:

      Panuse tüüpMitu panust on asetatudÜksik panusMitmik panus
      2345678
      6/7 (7 panust)7-----7--
      5/7 (21 panust)21----21---
      4/7 (35 panust)35---35----
      3/7 (35 panust)35--35-----
      2/7 (21 panust)21-21------
      Sup Heinz (120 panust)121-2135352171-

      6/7 süsteem koosneb 7.panusest mis tulenevad seitsmest valikust. Seitse 6-valikulist mitmik panust. Vähemalt kuus valikut seitsmest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      5/7 süsteem koosneb 21.panusest mis tulenevad seitsmest valikust- Kakskümmend üks 5-valikulist mitmik panust. Vähemalt viis valikut seitsmest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      4/7 süsteem koosneb 35.panusest mis tulenevad seitsmest valikust.Kolmkümmend viis 4-valikulist mitmik panust. Vähemalt neli valikut seitsmest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      3/7 süsteem koosneb 35.panusest mis tulenevad seitsmest valikust. Kolmkümmend viis 3-valikulist mitmik panust. Vähemalt kolm valikut seitsmest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit.Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      2/7 süsteem koosneb 21. panusest mis tulenevad seitsmest valikust .Kakskümmend üks 2-valikulist mitmik panust. Vähemalt kaks valikut seitsmest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Super Heinz süsteem koosneb 120.panusest mis tulenevad seitsmest valikust. Kakskümmend üks 2-valikulist mitmik panust, kolmkümmend viis 3-valikulist mitmik panust, kolmkümmend viis 4-valikulist mitmik panust, kakskümmend üks 5-valikulist mitmik panust, seitse 6-valikulist mitmik panust ja üks 7-valikuline mitmik panus. Vähemalt kaks valikut seitsmest peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

    6. 8 valikulised süsteemi panused:

      Panuse TüüpMitu panust on asetatudÜksik panusMitmik panus
      2345678
      7/8 (8 panust)8------8-
      6/8 (28 panust)28-----28--
      5/8 (56 panust)56----56---
      4/8 (70 panust)70---70----
      3/8 (56 panust)56--56-----
      2/8 (28 panust)28-28------
      Goliath (247 panust)247-285670562881

      7/8 süsteem koosneb 8.panusest mis tulenevad kaheksast valikust. Kaheksa 7-valikulist mitmik panust . Vähemalt seitse valikut kaheksast peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      6/8 süsteem koosneb 28.panusest mis tulenevad kaheksast valikust. Kakskümmend kaheksa 6-valikulist mitmik panust. Vähemalt kuus valikut kaheksast peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      5/8 süsteem koosneb 56.panusest mis tulenevad kaheksast valikust. Viiskümmend kuus 5-valikulist mitmik panust. Vähemalt viis valikut kaheksast peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      4/8 süsteem koosneb 70.panusest mis tulenevad kaheksast valikust. Seitsekümmend 4-valikulist mitmik panust. Vähemalt neli valikut kaheksast peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      3/8 süsteem koosneb 56.panusest mis tulenevad kaheksast valikust. Viiskümmend kuus 3-valikulist mitmik panust. Vähemalt 3 valikut kaheksast peavad olema õiged, et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      2/8 süsteem koosneb 28.panusest mis tulenevad kaheksast valikust. Kakskümmend kaheksa 2-valikulist mitmik panust . Vähemalt kaks Valikut kaheksast peavad olema õiged , et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

      Goliath süsteem koosneb 247.panusest mis tulenevad kaheksast valikust. Kakskümmend kaheksa 2-valikulist mitmik panust, viiskümmend kuus 3-valikulist mitmik panust, seitsekümmend 4-valikulist mitmik panust, viiskümmend kuus 5-valikulist mitmik panust, kakskümmend kaheksa 6-valikulist mitmik panust, kaheksa 7-valikulist mitmik panust ja üks 8-valikuline mitmik panus. Vähemalt kaks valikut kaheksast peavad olema õiged , et saada mingisugunegi võit. Täpne võidu summa oleneb sellest kui mitu ennustust on õiged.

E-SportsTop

  1. Võitja väljaselgitamine põhineb vastava turniiri ametnike väljakuulutatud ametlikul tulemusel.
  2. Kui matš lükatakse edasi või peatatakse, kehtivad kõik panused 48 tundi pärast (plaanitud) algust.
  3. Panused võistluse võitjale: Ennustage, milline meeskond/osaleja sündmuse võidab. Mittealustavatele osalejatele tehtud panused makstakse tagasi. Kui turniiri lõpule ei viida, tühistatakse kõik panused võistluse võitjale. Kui meeskond/mängija mängib vähemalt ühel kaardil, loetakse teda osalejaks. Kui see meeskond hiljem turniiri lõpule ei vii, loetakse ta kaotajaks. Iga tulemuse kihlveod – kehtida võivad viigieeskirjad. 4. reegel võib kehtida.
  4. Matši kihlvedu viitab matši/mängu/kaardi/vooru võitjale. Kui matš algab, kuid seda ei viida mingil põhjusel lõpule, tühistatakse kõik matšile tehtud kihlveod, välja arvatud juhul, kui meeskond/mängija diskvalifitseeritakse, millisel juhul loetakse võitjaks edasi järgmisesse vooru liikuv meeskond/mängija.
  5. Total Bets: Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud panused, mis on juba otsustatud ja ei saaks enam muutuda.
  6. Täpne skoor: Kui matši ei viida lõpule, siis kõik kihlveod tühistatakse, välja arvatud juhul, kui tulemus on juba kindlaks määratud.

League Of LegendsTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Tapmiste kategooriad: Võitja selgitatakse ametliku tabloo või mängu API ID põhjal, mis määrab selle, kas tšempioni surm läheb arvesse tapmisena.
  3. Esimene verevalamine: Meeskond, kes saavutab mängus „esimese verevalamise“, võidab kihlveo.
  4. Võidujooks X arvu tapmisteni: Võidab meeskond, kes saavutab mängu tablool X arvu tapmisi. Poolelijätmise korral kõik kihlveod tühistatakse, välja arvatud juhul, kui võitja määramine on juba paika pandud.
  5. Händikäpiga panused: Matši võitjale saab sõlmida kihlvedu, kus on rakendatud väljatoodud händikäp. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus ja võõrsil, viik jäetakse välja.
  6. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  7. Viis tapmist saavutav meeskond(Penta kill): Panustage, kas nimetatud meeskonna liige saavutab viis tapmist.
  8. Neli tapmist saavutav meeskond(Quadra kill): Panustage, kas nimetatud meeskonna liige saavutab neli tapmist.
  9. Meeskond, kes võidab vähemalt ühe kaardi: Panustage meeskonnale, kes võidab matšis vähemalt ühe kaardi.
  10. Mõlemad meeskonnad tapavad Baroni: Põhineb sellel, kas mõlemad meeskonnad tapavad matšis Baroni.
  11. Mõlemad meeskonnad hävitavad Inhibitori: Põhineb sellel, kas mõlemad meeskonnad hävitavad matšis Inhibitori.
  12. Mõlemad meeskonnad tapavad draakoni: Põhineb sellel, kas mõlemad meeskonnad tapavad matšis draakoni.
  13. Kaartide üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaartide arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  14. Tapetud Baroneid üle/alla: Ennustage, kas tapetud Baronite arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  15. Tapetud draakoneid üle/alla: Ennustage, kas tapetud draakonite arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  16. Hävitatud torne üle/alla: Ennustage, kas mängus hävitatud tornide arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  17. Hävitatud Inhibitatorid üle/alla: Ennustage, kas mängus hävitatud Inhibitaatorite arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  18. Tapmisi üle/alla: Ennustage, kas kaardil sooritatud tapmiste arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  19. Tapmisi paaris/paaritu arv: Ennustage, kas kaardil sooritatakse paaris või paaritu arv tapmisi.
  20. Esimese verevalamise saavutaja: Ennustage, milline meeskond saavutab matši ajal esimese verevalamise.
  21. Meeskond, kes hävitab Inhibitor X-i: Ennustage, milline meeskond hävitab Inhibitor X-i.
  22. Tapmiste händikäp: Ennustage, milline meeskond saavutab matši ajal kõige enam tapmisi, arvestades teatud händikäpiga.
  23. Meeskond, mis sooritab tapmise X: Ennustage, milline meeskond saavutab X tapmise; kui mängus ei saavutata ühtegi tapmist, siis panus tagastatakse.
  24. Meeskonna võidetud kaartide arv: Ennustage, mitu kaarti meeskond võidab.
  25. Meeskond, kes tapab X Baroni: Ennustage, milline meeskond tapab mängus X Baroni; kui ühtegi Baronit ei tapeta, siis panus tagastatakse.
  26. Meeskond, kes tapab draakoni X: Ennustage, milline meeskond tapab mängus draakoni X ; kui ühtegi draakonit ei tapeta, siis panus tagastatakse.
  27. Meeskond, kes hävitab X torni: Ennustage, milline meeskond hävitab X torni.
  28. Kaartide paaris/paaritu arv: Ennustage, kas mängitud kaartide koguarv on paaris või paaritu.
  29. Esimese draakoni tüüp: Ennustage, millist tüüpi on mängu esimene draakon - Infernal, Mountain, Ocean, Cloud.
  30. Suurim mitmik-tapmine: Ennustage mängu suurim mitmik-tapmine.
  31. Kolmik-tapmine: Ennustage, kas meeskond saavutab mängus kolmik-tapmise.
  32. Esimese verevalamise aeg: Ennustage, millise aja jooksul toimub esimene verevalamine.
  33. Esimese torni hävitamise aeg: Ennustage, millise aja jooksul hävitatakse matšis esimene torn.
  34. Suurim “Killing spree” üle/alla: Ennustage, kas suurim killing spree on üle või alla teatud väärtuse.
  35. Meeskonna tapetute arv üle/alla: Ennustage, kas konkreetse meeskonna tapetute arv jääb üle või alla teatud väärtuse.
  36. Kulla kogusumma üle/alla: Ennustage, kas konkreetse meeskonna kulla kogusumma jääb üle või alla teatud väärtuse.
  37. Kulla händikäp: Ennustage, millisel meeskonnal on suurem hulk kulda, arvestades teatud händikäpiga. Viigi korral saab kasutaja oma panuse tagasi.
  38. Damage händikäp: Ennustage, milline meeskond teeb rohkem “damage” arvestades teatud händikäpiga. Viigi korral saab kasutaja oma panuse tagasi.
  39. Mega Creeps: Ennustage, kas kaardil tekib mega creeps või mitte.
  40. Meeskond, kes tapab Rift Heraldi: Ennustage, milline meeskond tapab Rift Heraldi; kasutaja saab panuse tagasi, kui tapmist ei toimu.
  41. Meeskond, kes saavutab esimese verevalamise ja võidab kaardi: Ennustage, milline meeskond tapab esimesena ja võidab käimasoleva kaardi.
  42. Quadra tapmine: Ennustage, kas mängus toimub Quadra -tapmine või mitte.
  43. Penta-tapmine: Ennustage, kas mängus toimub Penta-tapmine või mitte.

Defence Of The AncientsTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: . Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  3. Meeskond, kes võidab vähemalt ühe kaardi: Panustage meeskonnale, kes võidab matšis vähemalt ühe kaardi.
  4. Kaartide üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaardid jäävad üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  5. Tapetud Roshaneid üle/alla: Ennustage, kas mängus tapetud Roshanite arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  6. Tapmisi paaris/paaritu arv: Ennustage, kas kaardil sooritatud tapmiste arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  7. Kills Scored Odd/Even: Ennustage, kas kaardil sooritatakse paaris või paaritu arv tapmisi.
  8. Esimese verevalamise saavutaja: Ennustage, milline meeskond saavutab matši ajal esimese verevalamise.
  9. Esimesena X arv tapmisi: Võidab meeskond, kes saavutab mängu tablool X arvu tapmisi. Poolelijätmise korral kõik kihlveod tühistatakse, välja arvatud juhul, kui võitja määramine on juba paika pandud.
  10. Tapmiste händikäp: Ennustage, milline meeskond saavutab matši ajal kõige enam tapmisi, arvestades teatud händikäpiga.
  11. Meeskond, kes saavutab X tapmise: Ennustage, milline meeskond saavutab X tapmise; kui mängus X tapmist ei sooritata, panus tagastatakse.
  12. Kaardi aeg üle/alla: Ennustage, kas kaardi aeg jääb üle või alla teatud väärtuse.
  13. Meeskonna võidetud kaartide arv: Panustage, mitu kaarti meeskond võidab.
  14. Kaartide händikäp: Panustage matši võitjale, kui on rakendatud väljatoodud händikäp. Sellel panusel on ainult kaks tulemust. Kodus ja võõrsil, viik jäetakse välja.
  15. Meeskond, kes tapab X Roshani: Ennustage, milline meeskond tapab mängus X Roshani; kui ühtegi Roshanit ei tapeta, siis panus tagastatakse.
  16. Meeskond, kes hävitab torni X: Ennustage, milline meeskond hävitab torni X.
  17. Kaartide paaris/paaritu arv: Ennustage, kas mängitud kaartide koguarv on paaris või paaritu.
  18. Meeskond, kes hävitab X barakki: Ennustage, milline meeskond hävitab X barakki.
  19. Jumalik võidusoon: Ennustage, kas matšis on jumalik võidusoon (9 tapmist ilma suremata) või mitte.
  20. Kulleri tapmine: Ennustage, kas matšis toimub kulleri tapmine.
  21. Esimese aktiivse ruuni tüüp: Panustage, mis tüüpi on esimene aktiivne ruun – Arcane, Haste, Invisibility, Double Damage, Illusion, Regeneration.
  22. Killing spree enne X minutit: Ennustage, kas matšis toimub killing spree enne X minutit või peale X minutit. (3 tapmist ilma suremiseta).
  23. Suurim mitmik-tapmine: Ennustage mängu suurim mitmik-tapmine.
  24. Esimese verevalamise aeg: Ennustage, millise aja jooksul toimub esimene verevalamine.
  25. Esimese torni hävitamise aeg: Ennustage, millise aja jooksul hävitatakse matšis esimene torn.
  26. Suurima Killing spree üle/alla: Ennustage, kas suurim Killing spree on üle või alla teatud väärtuse.
  27. Meeskonna tapetute arv üle/alla: Ennustage, kas konkreetse meeskonna tapetute arv jääb üle või alla teatud väärtuse.
  28. Kulla kogusumma üle/alla: Ennustage, kas kulla summa on üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule; arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  29. Kulla händikäp: Ennustage, millisel meeskonnal on suurem hulk kulda, arvestades teatud händikäpiga. Viigi korral saab kasutaja oma panuse tagasi.
  30. Damage händikäp: Ennustage, milline meeskond teeb rohkem “damage” arvestades teatud händikäpiga. Viigi korral saab kasutaja oma panuse tagasi.
  31. Mega Creeps: Ennustage, kas kaardil tekib mega creeps või mitte.
  32. Meeskond, kes saavutab esimese verevalamise ja võidab kaardi: Ennustage, milline meeskond tapab esimesena ja võidab käimasoleva kaardi.
  33. Quadra-tapmine: Ennustage, kas mängus toimub Quadra-tapmine või mitte.
  34. Penta-tapmine: Ennustage, kas mängus toimub Penta-tapmine või mitte.

Counter Strike: Global OffensiveTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  3. Händikäpiga panused: Matši võitjale saab sõlmida kihlvedu, kus on rakendatud väljatoodud händikäp. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus ja võõrsil, viik jäetakse välja.
  4. Topeltvõimalus: Panustage, kas matši tulemus on 1X, 12 või X2.
  5. Meeskond, kes võidab vähemalt ühe kaardi: Panustage meeskonnale, kes võidab matšis vähemalt ühe kaardi.
  6. Lisaaeg: Ennustage, kas matš läheb lisaajale või mitte.
  7. Kaartide üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaardid jäävad üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  8. Kaartide paaris/paaritu arv: Ennustage, kas matšis mängitud kaartide koguarv on paaris või paaritu.
  9. Meeskonna võidetud kaartide arv: Panustage, mitu kaarti meeskond matšis võidab.
  10. Noaga tapmine: Ennustage, kas matšis toimub noaga tapmine või mitte.
  11. Äss: Ennustage, kas antud voorus sooritatakse äss (üks meeskonnaliige tapab CS:GO voorus kõik vastased).
  12. Molotoviga tapmine: Ennustage, kas voorus toimub molotoviga tapmine või mitte (molotov = ainult terroristide granaat).
  13. Granaadiga tapmine: Ennustage, kas voorus toimub granaadiga tapmine või mitte.
  14. Meeskond, kes võidab mõlemad püstolivoorud ja kaardi: Ennustage, kas konkreetne meeskond võidab matši püstolivoorud (1. voor ja 16. voor) ning kaardi.
  15. Võit kõrvaldamisega: Panustage, kas matšis tapavad Terroristid kõik Counter-Terroristid või vastupidi.
  16. Võit pommi demineerimisega: Ennustage, kas paigaldatud pomm tehakse edukalt kahjutuks või mitte. Kui jah, siis Counter-Terroristid võidavad selle vooru.
  17. Võit pommi lõhkemisega: Ennustage, kas pomm lõhati edukalt või mitte. Kui jah, siis Terroristid võidavad selle vooru.
  18. Võit aja otsa lõppemisega: Ennustage, kas voor võidetakse aja otsalõppemisega või mitte.
  19. Võidujooks X arvu voorudeni: Võidab meeskond, mis saavutab mängu tablool X arvu voore. Poolelijätmise korral kõik kihlveod tühistatakse, välja arvatud juhul, kui võitja määramine on juba paika pandud.
  20. Paigaldatud pomm: Ennustage, kas terrorist jõuab voorus vastaste baasi ja paigaldab pommi või mitte.
  21. Meeskond, kes võidab mõlemad püstolivoorud: Ennustage, kas konkreetne meeskond võidab matši püstolivoorud (1. voor ja 16. voor) või mitte.
  22. Meeskonna võidetud voore üle/alla: Ennustage, kas mängus meeskonna võidetud voorude arv jääb üle või alla teatud väärtuse.
  23. Meeskond, kes saavutab X tapmise: Ennustage, milline meeskond saavutab X tapmise; kui mängus ei saavutata ühtegi tapmist, siis panus tagastatakse.

HearthstoneTop

  1. Võitja: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse.. Kui mängitavate kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kategooriat ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile.

King Of GloryTop

  1. Võitja: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse.. Kui mängitavate kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kategooriat ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  3. Kaarte üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaardid jäävad üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  4. Aasia händikäp: Määratakse mängu tulemuse põhjal. Meeskondadele antakse erinevaid händikäpid ning otsustav on lõplik tulemus. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.

NBA2kTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui matš mingil hetkel pooleli jäetakse, siis kõik tulemused tühistatakse, välja arvatud juhul, kui võitja kindlaks määramine on juba paika pandud.
  2. Võidujooks X arvu punktideni: Võitja määratakse meeskonna põhjal, mis jõuab esimesena paikapandud punktide arvuni; kui matš mingil hetkel pooleli jäetakse, siis kõik tulemused tühistatakse, välja arvatud juhul, kui võitja kindlaks määramine on juba paika pandud.
  3. Aasia händikäp: Määratakse mängu tulemuse põhjal. Meeskondadele antakse erinevaid händikäpid ning otsustav on lõplik tulemus. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  4. Üle/Alla: Ennustage kas mängu punktide arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Panused arvutatakse lõpliku tulemuse põhjal (koos lisaaja või lisaaegadega). Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.

OverwatchTop

  1. Aasia händikäp: Määratakse mängu tulemuse põhjal. Meeskondadele antakse erinevaid händikäpid ning otsustav on lõplik tulemus. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  2. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  3. Viik ei loe: Kui matš lõppeb pärast normaalaega viigiga, siis kõik kihlveod tühistatakse.

Rocket LeagueTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.

Starcraft BroodwarTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  3. Aasia händikäp: Määratakse mängu tulemuse põhjal. Meeskondadele antakse erinevaid händikäpid ning otsustav on lõplik tulemus. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  4. Meeskond, kes võidab vähemalt ühe kaardi: Panustage meeskonnale, kes võidab matšis vähemalt ühe kaardi.
  5. Kaartide üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaartide arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  6. Kaartide händikäp: Panustage matši võitjale, kui on rakendatud väljatoodud händikäp. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  7. Kaartide paaris/paaritu arv: Ennustage, kas mängitud kaartide koguarv on paaris või paaritu.

Starcraft 2Top

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  3. Aasia händikäp: Määratakse mängu tulemuse põhjal. Meeskondadele antakse erinevaid händikäpid ning otsustav on lõplik tulemus. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  4. Meeskond, kes võidab vähemalt ühe kaardi: Panustage meeskonnale, kes võidab matšis vähemalt ühe kaardi.
  5. Kaartide üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaartide arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  6. Kaartide händikäp: Panustage matši võitjale, kui on rakendatud väljatoodud händikäp. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  7. Kaartide paaris/paaritu arv: Ennustage, kas mängitud kaartide koguarv on paaris või paaritu.

Rainbow SixTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  3. Aasia händikäp: Määratakse mängu tulemuse põhjal. Meeskondadele antakse erinevaid händikäpid ning otsustav on lõplik tulemus. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  4. Kaartide üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaartide arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.
  5. Kaartide händikäp: Panustage matši võitjale, kui on rakendatud väljatoodud händikäp. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.

ArtifactTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.

WarcraftTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  3. Aasia händikäp: Määratakse mängu tulemuse põhjal. Meeskondadele antakse erinevaid händikäpid ning otsustav on lõplik tulemus. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  4. Kaartide üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaartide arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.

SmashTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui kaartide või mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda kaarti ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.

FIFATop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui mängitud mängude arv muutub, jäävad selles kategoorias sõlmitud kihlveod kehtima. Kui mõnda mängu ei mängita või see antakse ühele mängijale või meeskonnale loobumisvõidu tõttu või vaikimisi ilma, et mäng oleks alanud, tühistatakse kõik selle kaardi ja kogu matši kihlveod.

Call Of DutyTop

  1. Panused Matši võitjale ja 1X2: Sõlmitakse kihlvedusid sellele, kes võidab matši. Kui sündmus lõppeb viigiga, siis panused matši võitjale tühistatakse. Kui matš enne lõppu pooleli jäetakse, siis kõik tulemused tühistatakse, välja arvatud need tulemused, mille võitja kindlaks määramine on juba paika pandud.
  2. Täpne skoor: Panustage matši täpsele skoorile. Kui matš lõppeb skooriga, mis ei ole meie pakkumise variant, on kõik kihlveod kaotatud.
  3. Aasia händikäp: Määratakse mängu tulemuse põhjal. Meeskondadele antakse erinevaid händikäpid ning otsustav on lõplik tulemus. Sellel kihlveol on ainult kaks tulemust. Kodus, võõrsil ja viik jäetakse välja.
  4. Kaartide üle/alla: Ennustage, kas mängus mängitud kaartide arv jääb üle või alla teatud väärtuse. Kõik kihlveod tühistatakse, kui matši ei viida lõpule, välja arvatud juhul, kui võitja väljaselgitamine on juba paika pandud.